Вівторок, 14.05.2024, 01:12
Вітаю Вас Гість | RSS

                       Сайт Дзензелівської школи     Електронна адреса: Dzen_sh@ukr.net    



 

                                                                

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Головна » 2014 » Березень » 21 » Відкрита виховна година в 6 класі Класний керівник – Дишлюк А.О.
14:28
Відкрита виховна година в 6 класі Класний керівник – Дишлюк А.О.

Відкрита виховна година в 6 класі

Класний керівник – Дишлюк А.О.

13.03.14р.

Тема: Здорове харчування дітей

Мета:  Пояснити учням необхідність вибору корисних для здоров’я продуктів і                                   шкідливість  переїдання; ознайомити з традиційними національними стравами.

Навчити вибирати корисну для здоров’я їжу. Виховувати естетичні смаки.

Демонстраційні матеріали: Презентація «Харчування та здоров’я», відеоролики про шкідливі продукти харчування.

Дидактичні матеріали:  Пам’ятка раціонального харчування; картки для роботи в групах

Хід виховної години

І. Організаційний момент.

1. Емоційне налаштування учнів.

 - Станьте, діти, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько,

Поверніться до гостей,

Ще раз скажем « Добрий день».

Привітали ви гостей, що в клас завітали,

Хочу чути, чого б ви  усім побажали?

·        Всім присутнім ми зичим здоров’я й добра!

А тепер до роботи нам братись пора!

Прочитайте вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу

"Ми живемо не  для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити"

Прийом "Обговоримо разом"

- Як ви розумієте цей вислів?

(Від того, що людина їсть, скільки і коли залежить стан здоров'я)

 

ІІ. Оголошення теми заняття.

Прочитайте вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу

"Ми живемо не  для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити"

Прийом "Обговоримо разом"

- Як ви розумієте цей вислів?

(Від того, що людина їсть, скільки і коли залежить стан здоров'я)

 

Тема дуже важлива для кожного з нас.

А тому у мене прохання до вас:

На уроці -

Не просто слухати, а чути.

Не просто відповідати, а міркувати,

Дружно й плідно працювати.

 Очікування від уроку

А тепер я хочу, щоб ви поміркували і сказали – які ж ваші очікування від сьогоднішнього уроку?   ( Відповіді діти записують на стікерах і клеять на намальовану каструлю)

Народна мудрість застерігає: "Щоб не трапилось біди, обережним будь завжди!"- це і буде девізом нашого уроку. Зміст цієї мудрості давайте спробуємо розкрити у процесі роботи на уроці.

 

Бесіда з учнями. Відповіді на питання

Для чого потрібно їсти?

Чому не можна обійтися без їжі?

Що вона дає для життя?

Складіть речення й дізнайся про те, чим є для організму людини їжа.

тепла, росту, і здоров'я, енергії, людини, Їжа – джерело

(Їжа – джерело тепла, росту, енергії і здоров'я людини)

 

Розповідь учителя про шкідливі продукти харчування для організму людини.

 

Презентація «Шкідливі продукти харчування»

 

    Зустріч з казковим хлопчиком

( Вивішую малюнок засмученого хлопчика)

- Погляньте, діти, до нас завітав хлопчик.

- А чому він засмучений?

Читання вірша

 - Ось послухайте вірш про цього хлопчика і скажіть, які почуття викликав у вас образ цього хлопчика?

Думав Вася, Юрин брат,

Щоб здоровим стати,

Треба їсти  - все підряд

І побільше спати.

Так Василько і робив,

Враз, як прокидався,

Щось жував він, їв і їв.

Просто – запихався.

Став гладкий – не підбіжить!

Та і йти не може…

Як такому в світі жить,

Хто тут допоможе?

·        Так чому ж хлопчик засмучений? ( Відповіді дітей)

·        Перед нами, діти, постала ще одна проблема – допомогти Васі.

·        Щоб ви йому порадили?( Поради дітей)

- Вася все зрозумів і мені так доповів:

Перш за все спасибі вам,

моїм любим школярам.

Тепер буду я вже знати,

що про здоров’я треба дбати.

Фізкультурою буду займатись,

На повітрі більше гратись.

Корисну їжу буду споживать,

Про овочі та фрукти буду пам’ятать.

Буду їсти разом з вами яблука смачненькі,

І солодкі, і кисленькі,

Щоб були всі здоровенькі.

 - А для вас, діти, Вася поклав на парту« Правила повноцінного харчування»

Читання правил повноцінного харчування

 

ПРАВИЛА ПОВНОЦІННОГО ХАРЧУВАННЯ

·        Правильно вибирай їжу на сніданок, обід, підвечірок, вечерю.

·        Їж через 4 години в один і той самий час.

·        Ніколи не запивай гарячу їжу холодним соком, молоком чи водою.

·        Відкушуй маленькі шматочки.

·        Добре пережовуй їжу.

·        Вечеряй за півтори – дві години до сну.

Робота в  групах.( Об’єднатись за кольором  червоних, жовтих та зелених аркушів, на яких написані правила повноцінного харчування)

Скласти меню на сніданок та обід, вечерю.

 Фізхвилинка для очей

Сплять маленькі «совенята»

Раз – розкрили оченята.

Подивилися навколо

Потім вгору і додолу.

Оченята - блим, блим, блим.

Відпочити треба їм.

Вправо, вліво оченята

Повертали совенята

Совенята будуть спати

А ми – далі  працювати

     Робота з індивідуальними картками. (У запропонованих картках з різними літерами     

      необхідно відшукати слова – назви корисних харчових продуктів).

  П     Ш      О      В       О       Ч       І       

  М    Е       Д       Ф      Х       С       О

  Ф    Р       У       К       Т       И       К

  М    О       Л       О       К       О       Л

  Д     П       Ж      Р        И        Б      А    

 А     Б       М’     Я       С       О       Ц

(Овочі, мед, фрукти, молоко, риба, м’ясо).

 Гра « Так чи Ні»

Зіграти хочеться мені

У гру із вами «Так чи Ні».

Коли питання задаю,

Готуй же відповідь свою!

Відгадай коли мастак – «Ні чи Так»

 

·        Картоплю, моркву та буряк – треба їсти? Ні чи так?   (Так)

·        Другокласник Микола купує мівіну. Дає її Лізі, Максиму, мені. Що ж брати її чи сказати всім ні?  (Ні)

·        На рибалку ми ходили, багато риби наловили: коропці, окунці і один судак. Будем їсти? Ні чи Так?  (Так)

·        Корівка каже: « Му. Молока кому?» Я мерщій біжу і корівці Так чи Ні кажу?  (Так)

·        Подивіться на Миколу. Він купує пепсі колу. Напої ці і не міцні, але ми дружно кажем - Так чи Ні? (Ні)

·        На городі біля тину гризе заєць капустину. Капусту їсти й я мастак, а тому кажу я  - Ні чи Так? (Так)

 

 Підведення підсумків заняття.

 -  Діти, справдились ваші очікування?

 -  Яку їжу ви будете вживати?

 -  А зараз я пропоную відмітити  «+» на клейких листочках ваші погані звички, звичайно, хто їх має:

·        Їм на уроках

·        Розмовляю під час їжі

·        Запиваю гарячу їжу холодною водою

·        Їм поспішаючи

·        Вечеряю перед самим сном

- Хто хоче позбутися поганих звичок прошу вкинути їх до мішечка, нехай  техпрацівниці викинуть їх разом з сміттям.

- Діти, ми про їжу говорили,                                                                                                                               А чи все ви зрозуміли?

Дружно всі тепер вставайте

Та ідіть відпочивайте.

 

Переглядів: 2292 | Додав: vvm | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2014  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Copyright vvm © 2024
Конструктор сайтів - uCoz