Неділя, 28.04.2024, 20:21
Вітаю Вас Гість | RSS

                       Сайт Дзензелівської школи     Електронна адреса: Dzen_sh@ukr.net    



 

                                                                

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

День 1

План роботи на день

  • Ранкова гімнастика для учнів всієї школи від соціального педагога та практичного психолога
  • Загальношкільний захід «Я і мій клас»
  • Заняття з елементами тренінгу «Все в моїх руках» з учнями 7 класу
  • Виставка цікавої літератури «Азбука здоров’я»
  • Оголошення про листування для учнів школи «Лист психологу»

Виставка цікавої літератури

 «Азбука здоров'я»

Заняття з елементами тренінгу з учнями 7 класу:

 

«Все в моїх руках»

Мета: формувати в учасників усвідомлення життєвих цінностей як основи бачення власної життєвої перспективи, усвідомлення важливості цінності здоров’я.

1. Вспуп

На початку заняття психолог відрекомендовується, знайомиться з учасниками та вітає їх, повідомляє, що сьогодні відбудеться заняття з теми «Все в моїх руках»

            Від чого залежить життя людини, від кого залежить, чи буде людина щасливою? На сьогоднішньому занятті ми будемо говорити про те, що є цінними у житті людини, про наші сильні сторони та вміння, які допомагають нам у житті.

            Набутими сьогодні знаннями можна ділитися зі своїми ровесниками.

2. Вправа «Схвалюємо наші правила»

            На початку  психолог зазначає, що правила є важливими у житті людини і суспільства. Правила і закони допомагатимуть регулювати взаємовідносини людей у будь – якій сфері діяльності.

Для того щоб група працювала продуктивно, щоб кожен учасник почувався комфортно й міг діяти ефективно, потрібно схвалити правила групи – закони, за якими буде жити та працювати група протягом усього заняття.

Після цього психолог роздає учасникам по три маленьких аркуші паперу та пропонує продумати, яке право, обов’язок, на їх думку, має стосуватися кожного члена групи і що необхідно заборонити з метою забезпечення комфортності та продуктивності праці протягом усіх занять. На окремому аркуші кожен записує одне право, один обов’язок і одну заборону.

На виконання завдання дається – 5 хвилин.

Потім психолог об’єднує учнів у 4 підгрупи. Учасникам кожної підгрупи необхідно обговорить пропозиції, які записані у кожного на аркушах, і визначити, які з них будуть запропоновані всій групі у вигляді правила (норми поведінки).  Необхідно, щоб кожна підгрупа запропонувала одне чи декілька прав, обов’язків і заборон та обґрунтувала, чому саме такі правила пропонують учасники.

На виконання завдання дається - 10 хвилин.

Під час презентації напрацювань підгруп психолог записує на плакаті «Наші правила» ті пропозиції, які схвалила група.

3. Очікування

            Психолог пропонує учасникам висловити особисті очікування від сьогоднішнього заняття. Це можуть бути 2 – 3 речення, які учасники записують на невеличких аркушах паперу, а потім зачитують по колу. Після того, як учасники озвучать свої очікування, психолог пропонує прикріпити аркуші на плакат «Наші очікування».

4. Вправа «Мішечок щастя»

            Психолог пропонує дати відповідь на питання: що є важливим у житті людини? Без чого вона не може бути щасливою?

            Після короткої бесіди психолог роздає кожному учаснику по п’ять маленьких аркушів паперу, на яких потрібно написати по одній необхідній і важливій речі для щастя людини.

            На виконання завдання – 5 хвилин.

            Закінчивши, учасники по черзі зачитують написане.

            Не потрібно примушувати, якщо хтось з учасників не бажає озвучувати написане. Можна запропонувати зачитати хоча б один запис.

            Після того, як всі охочі зачитають свої записи, психолог пропонує приклеїти аркуші з написаним на плакат «Мішечок щастя».

            Обговорення:

  1. Чи складно було виконувати завдання? Чому?
  2. Чи повторювалися висловлювання? Чому?
  3. Чому таким важливим і цінним для щастя людини є здоров’я ?
  4. Що означає цінувати здоров’я?

5. Вправа «Я вмію, я можу!»

            Психолог роздає учасникам аркуші паперу формату А4, кольорові маркери та пропонує виконати таке завдання: «Покладіть свою долоню на аркуш, обведіть її по контуру та на кожному пальчику напишіть те, що ви можете робити найкраще, щоб бути щасливими! Якщо є більше ніж п’ять ідей, можете написати їх на долоньці намальованої руки. Після того, як напишете свої якості, без допомоги ножиць по контору обведеної руки обірвіть свою долоньку».

            На виконання завдання – 10 хвилин.

            Наголосити, що учасники записують не те, що вони люблять робити, а що вміють робити добре!

            Після цього учасники презентують свої «ручки».

Обговорення:

  1. Що сподобалось у виконанні завдання?
  2. Чи просто було виконувати завдання та чому?
  3. Від кого залежить, чи буде наше життя щасливим, чи буде у нашому житті «Мішечок щастя»?

Необхідно підвести учасників до розуміння того, що від кожного з нас залежить, чи буде наше життя щасливим. Ми його творимо. Все в наших руках.

Психолог пропонує приклеїти свої «ручки» на плакат навколо «Мішечка щастя», символізуючи таким чином, що наше щастя в наших руках!

6. Гра – руханка «Один до одного»

            Психолог просить учасників бути уважними та виконувати інструкції: «Все потрібно робити дуже швидко. Зараз у вас рівно п’ять секунд, щоб вибрати собі партнера та швидко – швидко потиснути йому руку… А тепер я буду вам говорити, якими частинами тіла вам потрібно буде швидко «вітатися» один з одним:

  • Права рука до правої руки!
  • Ніс до носа!
  • Спина до спини!

Так, це ви зробили дуже швидко. А тепер щоразу, коли я голосно скажу: «Один до одного!» - вам потрібно буде дуже швидко знайти нового партнера та потиснути йому руку. А після цього знову буду називати частини тіла, якими ви будете торкатися один до одного. Отже, «Один до одного!»

  • Вухо до вуха!
  • П’ята до п’яти!
  • Лоб до лоба!
  • Мізинець до мізинця».

Гру потрібно проводити  у дуже швидкому темпі, часто міняючи партнерів і доповнюючи новими елементами (назвами різних частин тіла).

7. Підсумок

            У кінці заняття психолог пропонує учасникам дати відповіді на запитання:

  • Що нового, важливого ви дізнались сьогодні?
  • Які висновки зробили для себе?

 

Ранкова гімнастика для учнів усієї школи від

соціального педагога та практичного психолога

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright vvm © 2024
Конструктор сайтів - uCoz