Неділя, 28.04.2024, 02:55
Вітаю Вас Гість | RSS

                       Сайт Дзензелівської школи     Електронна адреса: Dzen_sh@ukr.net    



 

                                                                

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

День 3

ДЕНЬ ТРЕТІЙ -
     ДЕНЬ ДРУЖБИ

 

  • Виставка плакатів учнів 1-11 класів «Я і мій клас»
  • Виховна година «Що означає бути добрим» з учнями 1-2 класів
  • Анкетування учнів 5-8 класів «Чи справжній ти друг»
  • Загальношкільний захід погода в школі
  • Розміщення висловів відомих психологів та педагогів для вчителів школи

 

Аналіз проведенного анкетування з учнями 5-8 класів

«Чи справжній ти друг?»

        

Загальна кількість учнів 5-8 класів: 54 учня

Взяло участь в анкетуванні: 49 учнів

 

                  

0-14. (8,2%учнів)  Вивпевнені у своїйздатності бути найкращим другом — тількипотрібнопереконати у цьомуінших. У глибинідушівирозумієте, щосправжніхдрузів у вас не так уже й багато, тількивузьке коло шанувальників, якихприваблює ваша сила. Вас зігріваєїхповага. Але вилюдина, яка бере все і нічого не даєвзамін. Якщодрузі про що-небудь вас просять, виухиляєтесь.

 

15-28.(22,4% учнів) Вашідрузі не таківже й погані, але виінколивиявляєтеегоїзм, коли стикаютьсявашіінтереси. Уявіть себе на їхньомумісці. Якщовипідводитедрузів, то, як правило, цетрапляється тому, щови не поділяєтеїхню точку зору. Якщовипрагнете до справжньоїдружби, то маєте бути готовим до самопожертвизаради тих, хтонавколо вас.

 

29-43. (59,2% учнів)  Ви найкращий з можливихдрузів, уважний, великодушний, вірний, повнийспівчуття, але не відданий, як раб. Вашідрузізнають, що на вас завждиможнапокластися і виготовівислухати і зрозумітиїх. Вам до душіідеявзаємодопомоги. Вашітовариськістосункинагадуютьвулицю з двостороннімрухом і витримуютьвипробування часом.

 

44-56.(10,2% учнів)Можливо, вихотілибивважати себе хорошим другом, але насправдіви не такий. Ви — добрий, справжній друг, однаквашійдружбі не вистачаєвзаємноїпідтримки. Ви заходите надто далеко, задовольняючи потреби й проханняінших, оскількихочетеїмподобатись. Ви легкі на підйом. Спробуйтебільшеподобатися самому собі і хоч раз відмовте кому-небудь у проханні. Ви можете втратитикількохдрузів, протезміцниться ваша дружба з рештою.

 

Загальношкільний захід:

 «Я і мій клас»

 

          Мета: згуртувати учнів школи в один колектив. Створити дружню атмосферу. Налагодити дружні стосунки. Розвивати уяву та креативність учнів.

 

        Завдання: учні виготовляють плакати дружнього класу на яких вони зображують клас в своєму бачені.

Загальношкільний захід:

Погода в школі»

Мета: виявити позитивні і негативні явища у шкільному житті.

         На початку дня учні – помічники роздають кожному класу шаблони «сонечко» і «хмаринка». На «сонечку» класні колективи записують те, що в школі добре, а на «хмаринці» - те, що погано

Розміщення висловів відомих психологів та педагогів для вчителів школи

 Директор

 «Не забувай про послуги, які тобі надали, але забудь про ті, які ти сам комусь надав »

 Сір Публій

 Заступник директора

 «Суди про людину не з того, що інші про неї говорять, а з того, що вона говорить про інших »

 Жданов

 ЗВР

 «Найкраще виховання досягається швидше тим, чого ми вчимося в житті, аніж тим, що ми читаємо в книгах» О де Бальзак

 Бібліотека

«Ознакою доброї книги є те, що вона тим більше подобається, чим людина стає дорослішою »

 Г.К.Ліхтенберг

 Учительська

 «Лиш той Учитель, хто живе так як навчає»

 Г.Сковорода

 Кабінет фізики

 «Ми буваємо щасливими тільки тоді, коли відчуваємо, що нас поважають»

 Паскаль

 Їдальня

 «Ми їмо для того, щоб жити, а не живемо для того їсти»

 Спортзал

 «Після кожного падіння знову тягнись у висоту!»

 М. Ебнер- Ешенбах

 

 Кабінет трудового навчання

 «Немає нічого, що не долалось би працею»

 П.Шеллі

 Кабінет математики

 « Рано чи пізно кожна правильна математична ідея знайде своє застосування в тій чи іншій справі.»

 О.М.Крилов.

 Медичний кабінет

 «Ліквідуйте причину, тоді пройде хвороба»

 Гіппократ

Кабінет музики

 «Музика – це мова, що не потребує перекладу, бо звертається до душі»

 Б.Ауербах

 Інформатика

 «Допоможи тому, хто несе тягар, а не тому, хто покладе його поруч» Сенека вчитель, -

 Кабінет хімії

 «Без явно посиленої працьовитості немає ні талантів, ні геніїв» Д.І. Менделєєв

11 кл.

 «Кожен фініш – це , по суті, старт»

 Ліна Костенко

10 клас

 «Мудра людина не робитиме іншим того, чого вона не бажає, щоб зробили їй» Конфуцій

 9 клас

 «Недостатньо лише отримати знання; треба занти їм застосування» Йоган Гете

8 клас

 «Посмішка завжди прекрасна , бо вона відкриває внутрішній світ людини» М.Новиков

7 клас

 «Совість – найкраща повчальна книга з тих, якими ми володіємо, в неї слід заглядати частіше»

 П.Блез

6 клас

 «Поведінка – це дзеркало, в якому кожен показує своє обличчя» В.Гете

 5 клас

 «Ніколи не турбуй іншого заради того, що можеш зробити сам» Л.Толстой

 4 клас

 «У світі немає нічого кращого і приємнішого за дружбу: життя буз дружби – світ без сонця »

 3 клас

 «Дорожи дружбою. З другом легше живеться»

2 клас

 «Людина без друзів як птах без крил»

 1 клас

 «Старий друг краще нових двох»

 

 

Тест "Чи справжній ви друг?"

            Інструкція: вашій увазі пропонується 15 запитань. На кожне з них є декілька варіантів відповідей. Виберіть ту, яка вам підходить найбільше.

На запитання відповідайте швидко, відверто й щиро.

1. Згадайте вашого найкращого друга. Які з перерахованих нижче якостей у нього (ній) переважають:

а) надійність – він (вона) ніколи вас не підведе;

б) солідарність – він (вона) завжди буде тільки на вашому боці;

в) чуйність – він (вона) завжди знає про ваш настрій раніше, ніж ви самі;

г) вірність – він (вона) завжди з вами, що б ви не зробили;

д) сумісність – вам добре разом.

2. Якщо ваш товариш прийшов до вас увечері у сльозах, що ви зробите:

а) пригостите чаєм чи кавою і втішите;

б) не відчините дверей, вдаючи, що вас немає вдома;

в) зробите вигляд, ніби вам негайно потрібно кудись піти;

г) запросите його (її) увійти, але зауважите, що вам потрібно рано-вранці вставати;

д) вибачитесь, що не можете його (її) впустити негайно, але пообіцяєте зустрітися завтра.

3. Ви вислуховуєте довгу історію нещасть одного друга, і в цей час з'являється інший, який також потребує співчуття. Що ви зробите:

а) запропонуєте іншому другові взяти участь у розмові;

б) поясните першому другу, що вас у даний час чекають в іншому місці;

в) поясните іншому другу, що зайняті проблемами першого;

г) залишите їх удвох, щоб вони підтримали один одного;

д) почнете відхиляти всі прохання, з якими до вас звертаються.

4. Скільки у вас було друзів у перші десять років життя:

а) жодного;

б) один;

в) два;

г) троє;

д) четверо і більше.

5. Скільки у вас друзів, які знайомі між собою:

а) усі;

б) майже всі;

в) не всі;

г) небагато;

д) двоє або ніхто.

6. Якщо друг попросить у вас щойно придбану книгу, що ви зробите:

а) відразу ж погодитесь віддати її;

б) погодитесь віддати, але неохоче;

в) погодитесь, якщо ви довіряєте цій людині;

г) скажете, що ви самі сьогодні зібрались її читати, і запропонуєте іншу книгу;

д) признаєтесь, що хотіли б першим її прочитати.

7. Друг, якого ви запросили на вечерю, повідомляє вам, що він (вона) на дієті. Що ви зробите:

а) скажете, що хоч раз можна поїсти чого хочеться;

б) скажете те ж саме, але потім образитесь, коли він (вона) почне вимагати іншої страви;

в) запитаєте, чи хоче він (вона), щоб ви приготували спеціальну страву;

г) приготуєте спеціальну страву не питаючи;

д) запропонуєте таке меню, яке б підійшло і другові, і решті гостей.

8. Коли один друг попросить вас обманути заради нього іншого, ви:

а) категорично відмовитесь;

б) відмовитесь, поки не дізнаєтесь про всі обставини;

в) відмовитесь і повідомите іншому другові про прохання першого;

г) запропонуєте бути посередником при умові сказати правду;

д) погодитесь, але поясните, що ненавидите такі справи і робите це в перший і останній раз.

9. Якщо вам здається, що у друга виникли фінансові труднощі, що ви зробите:

а) спробуєте натяками з'ясувати, чи правильні ваші здогадки;

б) зробите те ж, але потім будете намагатись з'ясувати причину;

в) запитаєте, чи не потрібна допомога;

г) дасте пораду;

д) зробите вигляд, ніби вас це не стосується, якщо він (вона) не нагадає сам (сама).

10. Якщо здогадка виявилася правильною і врешті-решт до вас звертаються з проханням позичити грошей, то що отримає він (вона):

а) тільки гроші;

б) гроші плюс співчуття;

в) гроші плюс поради;

г) тільки поради;

д) ваші відмовки щодо неможливості допомоги.

11. Які з цих тварин найбільше вам симпатичні:

а) панда;

б) кішка;

в) собака;

г) мавпа;

д) слон.

12. Ваші товариші:

а) люди приблизно одного типу, але відрізняються від вас;

б) усі схожі один на одного;

в) різні – хто любить вас, хто не любить.

13. Чи вважаєте ви однокласників, з якими вчитеся:

а) справжніми товаришами;

б) друзями, поки ви у школі;

в) може й друзями, а може й ні, залежно від особистості;

г) ви нечасто заводите дружбу з однокласниками;

д) ніколи не заводите дружбу з ними.

14. Щоб стати вашим другом, потрібно:

а) уважно вислуховувати ваші скарги;

б) позбавляти вас від самотності;

в) доставляти задоволення від спілкування;

г) завжди бути на вашому боці;

д) надавати вам практичну допомогу або давати поради кожно¬го разу, коли ви цього потребуєте.

15. Що ви вважаєте найважливішим у дружбі:

а) надавати підтримку у будь-якій ситуації;

б) виявляти бажання дати пораду, коли ви вважаєте, що у цьому є потреба;

в) виявляти бажання давати пораду, коли про це просять;

г) стежити за тим, щоб ніколи не давати порад;

д) завжди бути готовим вислухати.

 

 

Обробка даних                        

                                    Бали

 Запитання    

                        а)         б)         в)         г)         д)        

                         

            1.         2         1         3         0         4        

            2.         4         0         1         3         2                     

            3.         3         2         2         1         0                     

            4.         0         1         2         3         4                     

            5.         3         4         2         1         0                     

            6.         4         2         2         0         3                     

            7.         1         0         2         3         4                     

            8.         3         2         0         1         0                     

            9.         2         1         3         0         4                     

            10.       3         4         2         0         1                     

            11.       1         0         2         4         3                     

            12.       0         1         2         -          -                      

            13.       0         2         4         3         1                     

            14.       2         3         4         0         1                     

            15.       3         0         1         2         4

                                   

  Інтерпретація результатів

 

0-14. Ви впевнені у своїй здатності бути найкращим другом — тільки потрібно переконати у цьому інших. У глибині душі ви розумієте, що справжніх друзів у вас не так уже й багато, тільки вузьке коло шанувальників, яких приваблює ваша сила. Вас зігріває їх повага. Але ви людина, яка бере все і нічого не дає взамін. Якщо друзі про що-небудь вас просять, ви ухиляєтесь.

 

15-28. Ваші друзі не такі вже й погані, але ви інколи виявляєте егоїзм, коли стикаються ваші інтереси. Уявіть себе на їхньому місці. Якщо ви підводите друзів, то, як правило, це трапляється тому, що ви не поділяєте їхню точку зору. Якщо ви прагнете до справжньої дружби, то маєте бути готовим до самопожертви заради тих, хто навколо вас.

 

29-43. Ви найкращий з можливих друзів, уважний, великодушний, вірний, повний співчуття, але не відданий, як раб. Ваші друзі знають, що на вас завжди можна покластися і ви готові вислухати і зрозуміти їх. Вам до душі ідея взаємодопомоги. Ваші товариські стосунки нагадують вулицю з двостороннім рухом і витримують випробування часом.

 

44-56. Можливо, ви хотіли би вважати себе хорошим другом, але насправді ви не такий. Ви — добрий, справжній друг, однак вашій дружбі не вистачає взаємної підтримки. Ви заходите надто далеко, задовольняючи потреби й прохання інших, оскільки хочете їм подобатись. Ви легкі на підйом. Спробуйте більше подобатися самому собі і хоч раз відмовте кому-небудь у проханні. Ви можете втратити кількох друзів, проте зміцниться ваша дружба з рештою.

               

Тема: Що означає бути добрим?

Мета:

  • допомогти дитині усвідомити свій внутрішній світ та особистісні цінності;
  • развинути самосвідомість дітей;
  • підтримати мотивацію дітей у вивченні та усвідомленні самих себе.

Обладнання: альбоми, кольорові олівці, фломастери, індійська народна казка «Чи пам’ятають на світі добро?».

Хід заняття

І. Вступне слово вчителя

Всі діти люблять казки. У кожного з вас є улюблена казка. А чи знаєте ви, друзі, що казка це не просто цікава історія, а важливе послання від наших далеких предків. Це свого роду зашифровані інструкції, життєві уроки, які попередні покоління накопичували, зберігали і передавали наступним поколінням як найцінніший скарб – щоб нащадки знали, як зробити своє життя щасливим.

Давайте спробуємо з вами розшифрувати ці послання.

– Як ви думаєте, що означає бути добрим? Чи можна протистояти злу і залишатися добрим?

– Послухайте індійську народну казку “Чи пам’ятають на світі добро?” Може ви знайдете в ній відповіді на свої питання.

ІІ. Читання (розповідання) казки «Чи пам’ятають на світі добро?» вчителем

Чи пам’ятають на світі добро?

Дуже-дуже давно у темних густих джунглях жили тигр і тигриця і було у них троє малюків. Став тигр старіти і слабіти, відчув що скоро помре. Покликав до себе своїх дітей і оголосив їм прощальний заповіт:

– Діти мої, – сказав тигр, – пам’ятайте, що тигр – цар лісів, полює за всіма звірами, і не сміють вони йому заперечувати. Є тільки один звір, від якого я хочу вас застерегти, один він сильніший та хитріший від тигра. Звати його Людина, і перед смертю застерігаю вас: бережіться, не полюйте на нього і не убивайте його.

З цими словами старий тигр ліг на бік і помер.

Із трьох малюків двоє старших були розумні і дотримуватися поради батька: ганялися тільки за сарнами, кабанами та різними іншими звірами в лісі, а людей уникали як вогню. Але молодший був норовливим і мав свої наміри:

- Що це за істота така ця Людина? Чув я, що сили у неї не багато, та не має вона ні іклів, ні кігтів. Я одним ударом долаю і оленя і кабана, подолаю і Людину.

Не зупинили молодого тигра ні благання матері, ні братів, що застерігали його і нагадували заповіт тигра-батька. Прокинувся він на світанку і пішов шукати Людину.

Зустрівся йому на дорозі старий буйвол. Спина його була вся у смугах від старих ударів батогом. Тигр ніколи не бачив людини і запитав буйвола:

– Хто ти? Може Людина?

– Ні, я тільки старий, бідний буйвол.

– Ось як, – сказав тигр. – Тоді, може ти розкажеш мені, що це за істота така Людина, бо я хочу знайти її та вбити.

– Стережись, молодий тигр, – сказав буйвол, – це небезпечна та підступна істота. Багато років я був слугою Людини: носив важкі ноші на своїй спині і стер ними свої боки. Поки я був молодим і сильним, чоловік цінив і годував мене, а тепер, коли я став старим та слабким і не можу більше працювати на нього, він вигнав мене в ліс. Стережись, стережись Людини, не шукай її і не намагайся вбити, вона хитра і небезпечна.

Тільки розсміявся молодий тигр і пішов своєю дорогою.

Через якийсь час зустрів він старого слона, який пасся на галявині. Шкіра його була вся в зморшках та складках, очі були мутними від старості, за вухами виднілись великі рубці там, де його били по голові палицею.

– Що ти за звір? – запитав тигр. – Може людина?

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Copyright vvm © 2024
Конструктор сайтів - uCoz